Select Menu

Slider

Berita

Lawak & Jenaka

Cute

My Place

Gambar

Racing

Videos

» » Nak Ikut Pak Nil Belayar, Peminat Kena Patuhi 2 Syarat
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Selepas kejayaan mengadakan Pakej Percutian Muslim Star Cruises bersama peminatnya pada tahun lepas, Datuk Aznil Hj Nawawi, 45, atau lebih dikenali dengan Pak Nil sekali lagi melancarkan pakej pelayarannya bersama peminat.

Pelayaran yang akan diadakan pada April depan ini menjanjikan kejutan sekaligus keseronokkan yang lebih berbanding pelayaran tahun lalu. Lebih istimewa, segala aktiviti sepanjang di atas kapal dirancang sendiri oleh Pak Nil.

Bagaimanapun bagi peminat yang ingin mengikuti percutian eksklusif ini mestilah bersedia mengikut dua syarat yang ditetapkan pengacara nombor satu tanah air ini.

"Kepada peminat-peminat yang nak sertai saya, saya kenakan dua syarat kepada mereka semasa pelayaran nanti iaitu tak boleh duduk sahaja di dalam bilik dan mereka harus sporting!

"Saya pasti pelayaran kali ini akan lebih menyeronokkan. Kalau tahun lalu kita adakan acara pakaian pijama, sesi bertukar-tukar hadiah, makan malam bersama dan berborak santai.

"Kali ini saya akan berikan satu kelainan. Makan malam bersama tetap ada. Selain tu kita akan buat sesi fotografi yang sangat luar biasa. Kita juga ada aktiviti permainan dan pertandingan. Saya tak mahu beritahu lanjut kerana adalah kejutan istimewa buat peminat-peminat", kata Aznil ketika ditemui pada sidang media pelancaran pakej pelayaran Star Cruise ke Penang-Langkawi-Phuket bertempat di Saloma Bistro, petang semalam.

Pada masa sama, berkongsi sedikit pengalaman pelayaran lalu, kata Pak Nil, beliau seronok apabila berpeluang merapati peminat-peminatnya. Malah sepanjang pelayaran mereka bagaikan sebuah keluarga.

Sumber 

About Unknown

Berita Kedai Kopimerupakan organisasi bukan berbayar dengan menampilkan isu isu semasa sekitar yang menarik perhatian anda. Join Laman Chat Kami. Kami menyediakan webcam, tv dan radio Malaysia untuk anda. Berborak sambil oncam atau tengok tv.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments

Leave a Reply

Berita Kedai Kopi tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.