Select Menu

Slider

Berita

Lawak & Jenaka

Cute

My Place

Gambar

Racing

Videos

» » » Raja Bomoh Cari Publisiti Siasat Kematian Karpal
«
Next
This is the most recent post.
»
Previous
Older Post



Makin hari makin pandai bomoh ni buat upacara. Aku rasalah dia ni nak cari publisiti je.. macam macam bila da popular ni.. ada je benda nak buat.. Yang mencari publisiti tu bukan bomoh ni.. orang yang tangkap gambar ni.. tah tah yang tangkap gambar ni anak dia kot.. suara tv tu da mcm medan tuk popularkan bomoh ni.. Tah tah suara tv tu dibayar bomoh ni tuk ambil gambar atau rakam aktiviti bomoh ni.. Just wondering ja.. bukan nak tuduh sape sape.. kalau x gambar gambar ni takde laaa sekarang ni. Betul x?.kikiki.

About Berita Kedai Kopi

Berita Kedai Kopimerupakan organisasi bukan berbayar dengan menampilkan isu isu semasa sekitar yang menarik perhatian anda. Join Laman Chat Kami. Kami menyediakan webcam, tv dan radio Malaysia untuk anda. Berborak sambil oncam atau tengok tv.
«
Next
This is the most recent post.
»
Previous
Older Post

No comments

Leave a Reply

Berita Kedai Kopi tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.