Select Menu

Slider

Berita

Lawak & Jenaka

Cute

My Place

Gambar

Racing

Videos

» » » Bayi Kritikal Minum Air Tangki
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Seorang bayi berusia enam bulan kritikal dipercayai akibat keracunan selepas meminum susu yang dibancuh menggunakan air dimasak dari tangki sebuah pangsapuri di Kundang dekat sini, yang disyaki tercemar, baru-baru ini.

  Kejadian pada Ahad lalu itu dikatakan berlaku ketika catuan air di beberapa kawasan di Lembah Klang termasuk membabitkan enam blok pangsapuri berkenaan yang didiami lebih 800 penduduk.

Ibu mangsa, Nurul Najwa Fuzi, 28, dikatakan membancuh susu menggunakan air paip yang dimasak sebelum Mohd Aidil Naufal yang juga anak keduanya mengalami cirit-birit dan muntah teruk.

  Bapa bayi malang itu, Mohd Shahril Tumiran, 32, berkata pada hari kejadian, anaknya hanya minum susu dan dia juga tidak membeli makanan di luar.

“Seperti biasa, isteri memberikan anak saya susu botol, namun tidak lama kemudian, Mohd Aidil mulai cirit-birit menyebabkan kami panik lalu terus membawanya ke hospital.-myMetro

p/s klu air tangki dah susut, jadi yg tinggal keladak je!

About Unknown

Berita Kedai Kopimerupakan organisasi bukan berbayar dengan menampilkan isu isu semasa sekitar yang menarik perhatian anda. Join Laman Chat Kami. Kami menyediakan webcam, tv dan radio Malaysia untuk anda. Berborak sambil oncam atau tengok tv.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments

Leave a Reply

Berita Kedai Kopi tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.