Select Menu

Slider

Berita

Lawak & Jenaka

Cute

My Place

Gambar

Racing

Videos

» » » shila hamzah memukau penonton tp bukan penonton malaysia
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Shila Amzah, Juara pertandingan Asian Wave 2012 kini dilihat semakin ‘garang’ dalam melebarkan sayapnya ke China.Terbaru, dia kini sedang bersaing dalam sebuah program realiti di negara China iaitu ‘I AM SINGER’ musim kedua yang turut disertai oleh nama-nama besar termasuklah penyanyi dari Hong Kong, G.E.M yang merupakan penyanyi nombor satu di negara China.Salah satu video persembahan Shila sewaktu pertandingan tersebut kini sedar ‘viral’ di laman YouTube dengan jumlah tontonan sudah mencecah hampir 500,000 kali walaupun baru dua hari dimuatnaik.

About Unknown

Berita Kedai Kopimerupakan organisasi bukan berbayar dengan menampilkan isu isu semasa sekitar yang menarik perhatian anda. Join Laman Chat Kami. Kami menyediakan webcam, tv dan radio Malaysia untuk anda. Berborak sambil oncam atau tengok tv.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments

Leave a Reply

Berita Kedai Kopi tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.